lunes, 13 de junio de 2011

ZUGAZTIETA

Bizkaiko industrializazio zati bat ezagutzeko aukera izan genuen.

ANTZERKI TALDEA - ARRIAGAN



Institutuko Antzerki Taldeak Udalak antolatutako antzerki lehiaketa irabazi duen saria ospatu zuen Arriaga Antzokian, antzerki, dantza, zirku edo bestelako disziplina eszenikoak berreskuratzeko lanik onena irabaziz.

ZORIONAK!!!!


jueves, 2 de junio de 2011

Ekainaren 9a, TXANGOA

Ekainaren 9a ZUGAZTIETAra joango gara eta hantxe Industria iraultza ikasteko aukera izango dugu. Egun osoko txangoa izango da eta gurasook gutun baten bidez berri izango duzue.

ETBn

Ekainaren 1an ETBn egon ginen eta bisita oso interesgarriak izan zen.

domingo, 15 de mayo de 2011

CAÑONES DEL EBRO

Ebro ibaiak Burgosetik pasatzerakoan egiten dituen haitzarteak ikusteak merezi du. Leku zoragarria da.

domingo, 8 de mayo de 2011

WIKIPEDIA EUSKARAZ

Datozen asteetan Wikipedian 100.000 artikulu baino gehiago ager daitezke. Berri pozgarria da sarean milabaino gehiago informazio aurkitzeko aukera izatea. Horidela eta sarrera egin beharko duzu zure blogean berri honi erantzuna emanez.



  • Zer da bot?


  • Zein galdera egin zuten bota martxan jarri aurretik?


  • Zergatik da garrantzitsua 100.000 artikulura iristea?.


  • .....................?????????????

Zuk irakurri beharko duzu eta zeuk ere idatzi.

viernes, 6 de mayo de 2011

IKASTEKO



Web Orrialde honetan aurkitu ahal izango duzue mila eta mila jarduera ikasi ahal izateko. Kontua da sartzea eta bilatu interesatzen zaiguna.

martes, 3 de mayo de 2011

GIMP programa

Hemendik ikasturtea amaitu arte GIMP programa landuko dugu. Horretarako, oso luzea denez, sarrera txiki bat egingo dugu. Baina aurretik Copyleft, Compfight, Google bilatzailea, Flickr ikusiko ditugu.
Ikusigo duguna hauxe izango da:


  • Configurar el área de trabajo.

  • Escalar imágenes.

  • Voltear imágenes.

  • Rotar imágenes.

  • Guardar archivos.

  • Decorar fotografías:

  • Esquinas redondeadas.

  • Efecto diapositiva.

  • Efecto difuminar borde.

  • Efecto añadir borde.

  • Crear logos.

  • Modos de capa de Gimp.

  • Retoque básico

  • Desaturar imágenes.

  • Curvas.

  • Colorear.

  • Brillo y contraste.

  • Reencuadre.

  • Texturas.

  • Efecto Sepia.

  • Clonado.

  • Máscaras de Capa.

  • Eta abar.

1. TUTORIALA


2. TUTORIALA


3. TUTORIALA


LIBURUAN: 234 orrialdean

lunes, 2 de mayo de 2011

Batxilergoan onartzeko eta matrikulatzeko egutegia

El Gobierno Vasco ha hecho público el calendario de admisión y matriculación para aquellos chichosy chicas que quieran cursar Bachillerato en el curso 2011-12


Calendario de admisión y matriculación en Bachillerato.


El calendario establecido para la admisión y matriculación del alumnado para cursar enseñanzas de Bachillerato en los centros públicos y en los centros privados concertados de la Comunidad Autónoma del País Vasco, es el siguiente:
a) Entrega de solicitudes y documentación: del 2 al 11 de mayo, ambos inclusive.
b) Publicación de las listas provisionales: el 3 de junio.
c) Reclamaciones a las listas provisionales: hasta el 8 de junio inclusive.
d) Publicación de las listas definitivas: el 10 de junio.
e) Adjudicación de plaza en otro centro a las personas no admitidas en el centro solicitado en primera opción: el 17 de junio.
f ) Período ordinario de matrícula: del 20 de junio al 5 de julio, ambos inclusive.
g) Plazo de presentación de recurso de alzada a las listas definitivas: hasta el 11 de julio inclusive.
Las personas que hayan sido admitidas en el proceso, así como aquellas que no tuvieran obligación de participar en el mismo, (alumnado que repite curso o que promociona de 1.º a 2.º curso), deberán formalizar su matrícula en las fechas señaladas en el calendario correspondiente. En el caso de no hacerlo se considerará que renuncian a cualquier plaza a la que pudieran tener derecho.


domingo, 1 de mayo de 2011

MAIATZAREN LEHENA

Euskal sindikatuek berriro ere dei egin diete langileei maiatzaren lehena dela eta kalera irtetzeko. Bilbon jende pilo bat bildu zen


ZUGAZTIETA - LA ARBOLEDA

sábado, 23 de abril de 2011

BILBOKO ASTE SANTUA - 2011

Eguraldi dela eta Sevillan prozesioa geldierazi behar izan zuten. Bilbokoa, aldiz, pertsona ugarik ikusi ahal izan zuten.


domingo, 10 de abril de 2011

KORRIKA 2011

Gara aldizkarian agertutako argazkia
Korrika berriro gurekin dago eta apirilaren 15a, ostirala, Bilbora helduko da 17:30etan inguru. Gogora ekarriko dut ospetsua den esaldia:
"Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek hitz egiten ez dutelako, dakitenek hitz egiten ez dutelako baizik"
Eta baita ere Maddalen Iriartek idatzitako hitzak:
"Korrika ospatu egin beharko da euskararen jaia delako, euskal herritarrok batzen gaituena, etorkizunean oraindik ere gehiago batuko gaituena herria zein den mapan marrazten duelako eta herritik sortua delako, herritarrok protagonista garela osatzen delako"

Geuk ezin izango dugu parte hartu Ikasketa Bidaian egongo garelako baina gure asmoa Txurdinaga auzoan egongo da.